czwartek, 31 stycznia 2013

Liebster Awards

Okeeej, no cóż. Pobawię się w Liebster Awards, a co mi szkodzi.

NOMINACJA DO LIEBSTER AWARD JEST OTRZYMYWANA OD INNEGO BLOGGERA W RAMACH UZNANIA ZA DOBRZE WYKONANĄ  ROBOTĘ PO ODEBRANIU NAGRODY NALEŻY ODPOWIEDZIEĆ NA 11 PYTAŃ OTRZYMANYCH OD OSOBY KTÓRA CIĘ NOMINOWAŁA TY NASTĘPNIE NOMINUJESZ 11 OSÓB (INFORMUJESZ ICH O TYM) I ZADAJESZ 11 PYTAŃ [NIE MOŻNA NOMINOWAĆ BLOGA KTÓRY CIEBIE NOMINOWAŁ]

Pytania dostałam od Smile :) :

1. CO WAS PODKUSIŁO/ NAMÓWIŁO DO ZAŁOŻENIA BLOGA WŁAŚNIE O 1D?
Myśl o tym przyszła do mnie jakoś spontanicznie. miałam pomysł, pomyślałam o blogu i jakoś tak wyszło ;)
2. ILE TRWA WASZA PRZYGODA Z KIMŚ TAKIM JAK 1D?
zaczęłam ich słuchać rok temu.
3. CO OPRÓCZ PISANIA OPOWIADAŃ LUBICIE ROBIĆ?
Jestem uzależniona od książek dark fantasy.
4. JEŻELI MIAŁYBYŚCIE WYBRAĆ DO UPRAWIANIA JEDEN SPORT JAKI BYŁBY TO RODZAJ? piłka Ręczna
5.CO NAJBARDZIEJ LUBICIE W PROWADZENIU BLOGA?
chyba to, że otrzymuje się opinię na bieżącą. chodzi o to, że kiedy np. napiszesz książkę, to czytelnik dostaje całą od razu i jeśli nie zauważyłeś błędu na początku, to ciągnie się on przez resztę powieści. a w blogu możesz z następnym rozdziałem się poprawić.
6. CZY UWAŻASZ, ŻE CZAS SPĘDZONY NA PISANIU NOWYCH ROZDZIAŁÓW JEST BARDZIEJ STRACONY CZY ZYSKANY. (ZYSKANY W SENSIE TEGO, ŻE DOBRZE SIĘ PRZY TYM BAWISZ, NIE ROBISZ TEGO BO MUSISZ TYLKO Z CHĘCIĄ PISZESZ)
uważam, że coś pisane na przymus nie jest dobre, nawet przez osobę bardzo utalentowaną. to widać, po sposobie pisania. a kiedy piszesz z przyjemności, kiedy masz wenę i kiedy chcesz coś pisać, to wychodzi z głębi twojego serca. i nawet jeśli jest słabawe pod względem technicznym, to widać, że piszesz, bo lubisz. na to pytanie powinna być tylko jedna odpowiedź: to czas zyskany.
7. JAK ZACZĘŁA SIĘ TWOJa PODRÓŻ Z 1D?
usłyszałam ich bodajże w radiu czy telewizji i stwierdziłam, że mają w sobie "to coś" i zaczęłam szperać w internecie coś na ich temat. i się wciągnęłam ;)
8. MUSISZ WYBRAĆ JEDNEGO CHŁOPAKA Z ZESPOŁU I MIEJSCE NA ROMANTYCZNĄ RANDKĘ TYLKO WE DWOJE. KOGO WYBIERASZ I JAKIE MIASTO/PAŃSTWO?
Byłby to harry. miejsce? nie mam określonego miejsca, ale nie powinna to być restauracja czy coś, to przeżytek. jakiś piknik na łące byłby świetny :)
9. DLACZEGO AKURAT TAK WYBIERASZ? (ODWOŁANIE DO PYTANIA 8)
lubię uczucie trawy pod stopami, słońce i świeże powietrze + jakiś kochany wariat, kocham ;33
10. TWÓJ STYL UBIORU JEST BARDZIEJ DZIEWCZĘCY, KOBIECY CZY NA LUZIE? 
hmmm, zależy. lubię trampki i spodnie, ale czasami mam kaprys na sukienkę :)
11. ULUBIONA PIOSENKA?
jeśli chodzi o piosenki 1d, to same mistakes i over again. a poza tym taylor swift love story, ed sheeran give me love , paramore crushcrushcrush i kings of leon pyro :)


pytania dla was:
1.  dlaczego zaczęłaś/-ąłeś pisać? 
2. od jakiego czasu piszesz?
3. czy oprócz bloga piszesz coś innego? (np. tak zwane 'chowanie do szuflady')
4. Jakiej muzyki oprócz one direction słuchasz?
5. czy twoje plany na przyszłość są związane z pisaniem?
6. ile masz lat?
7. co one direction zmieniło w twoim życiu?
8. masz wybór: musisz zabić kogoś lub siebie. na co się decydujesz?
9. Masz jakieś hobby?
10. masz rodzeństwo?
11. co było najodważniejszą rzeczą, którą zrobiłaś/-eś? 

blogi, które wybrałam:
http://ifyoumorethanthis.blogspot.com/
http://take-me-to-wonderland-onedirection.blogspot.com/
http://stories-about-1-direction.blogspot.com/
http://only-one-direction.blogspot.com/
http://words-about-1d.blogspot.com/
irresistible69.blogspot.com

TA, WIEM, MIAŁO BYĆ 11, ALE WIĘCEJ BLOGÓW JUŻ NIE CZYTAM.


DRUGI ROZDZIAŁ DODAM JAKOŚ W WEEKAND. MIAŁAM SKOŃCZYĆ Z PISANIEM TEGO BLOGA Z PEWNYCH POWODÓW, ALE JEDNAK GO NIE OPUSZCZAM. ZOSTANIECIE ZE MNĄ? :)
LOVE YA, VICTORIA.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz